BLOGI
Blogistamme löydät ajankohtaista tietoa ja asiantuntijavinkkejä liittyen hakukoneoptimointiin (SEO), sisältömarkkinointiin, analytiikkaan, maksettuun mainontaan ja paljon muuhun. Lisäksi kirjoittelemme blogiin yrityksemme kuulumisia. Mukavia lukuhetkiä!
Black Week, Black Friday, Cyber Monday ja joulusesonki tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden kasvattaa myyntiä ja parantaa näkyvyyttä.
Bannerimainonnan rooli monikanavastrategiassa: Tehokas mainosmuoto kysynnän kasvattamisen
Kun bannerimainokset suunnitellaan oikein ja kohdennetaan tarkasti, ne voivat merkittävästi parantaa brändin näkyvyyttä ja kasvattaa konversioita.
Tehokkaan Facebook- ja Instagram-mainonnan vinkit verkkokaupoille
Tehokkaan Facebook- ja Instagram-mainonnan vinkit verkkokaupoille Verkkokauppojen menestyksekkään Facebook- ja Instagram-mainonnan perustana on hyvin suunniteltu ja johdonmukaisesti toteutettu strategia. On tärkeää ymmärtää, että tuloksellisuus syntyy
Mitä on palvelinpohjainen seuranta? Mitä hyötyä siitä on?
Palvelinpohjainen seuranta (Server-Side Tracking, SST) tarkoittaa datan keräämistä ja käsittelyä palvelimen puolella. Tämä menetelmä mahdollistaa evästeettömän seurannan ja tarjoaa syvällisemmän ymmärryksen sivuston käytöstä. Tämä menetelmä
Mikä on Googlen E-E-A-T? Miten se vaikuttaa Hakukoneoptimointiin?
E-E-A-T (kokemus, asiantuntemus, auktoriteetti ja luotettavuus) on osa Googlen hakulaadun arviointiohjeita. E-E-A-T ei ole suora Googlen sijoitustekijä. Mutta Google haluaa tarjota tuloksia, joilla on vahva
Meta Advantage+:n ostoskampanja | Tehokasta dataohjattua mainontaa verkkokauppoille
Meta on lanseerannut uutena tuotteenaan Advantage+ -ostoskampanjan osana Advantage+ -tuotteitaan, jotka hyödyntävät koneoppimista sekä tekoälyä tavoittamaan kohderyhmiä tehokkaammin ja nopeammin.